Home Acerta in de media Persberichten Acerta benoemt Niko Smeets tot Business Development Director Brussels

28-11-18 Acerta benoemt Niko Smeets tot Business Development Director Brussels

Brussel, 28 november 2018 - Acerta heeft de ambitie opgevat om zich in Brussel in de positie van challenger in de hr-dienstensector te presenteren. Dat ambitieuze plan zou, om de focus scherp te houden, door één iemand worden geleid. Voor die rol haalde Acerta Niko Smeets binnen, bruggenbouwer en teambuilder met een financiële achtergrond gecombineerd met hrm-ervaring.

Niko Smeets heeft een financiële opleiding en achtergrond. Bij een van zijn vorige werkgevers, Harol Groep, kwam daar een hr-verantwoordelijkheid bij en die combinatie finance-hrm bleek Niko meer dan goed te liggen. Het is dan ook de rode draad doorheen zijn loopbaan gebleven. Een andere combinatie die Niko Smeets graag maakt is die van het strategische met het operationele. Komt nog bij dat hij zijn talenten heeft kunnen inzetten in zowel kleine als grote kmo’s, maar net zo goed in multinationals (bv. Panasonic). Elk aspect van die veelzijdige ervaringen zal Niko als Business Development Director Brussels bij Acerta meer dan goed kunnen gebruiken.

Acerta Brussel: 1 regio, 1 team, 1 focus

Niko Smeets zegt zelf over zijn nieuwe uitdaging: “Hoe divers ook de doelgroep van de nieuwe Brusselse cel van Acerta - starters, kleine en minder kleine kmo’s, ondernemingen, accountants ... – elk segment is mij bekend. Ik ben al in allemaal actief geweest, zelfs bij de overheid heb ik even gewerkt. Wat mij in deze specifieke uitdaging bij Acerta bijzonder aantrekt, is de combinatie van enerzijds een taskforce te mogen uitbouwen, en anderzijds een sterke organisatie achter je te weten. Dat vind ik een heel interessante, intrigerende situatie, zowel voor mij persoonlijk als voor dit team. Een relatief kleine entiteit omturnen in een dynamische hub die snel en gericht kan schakelen in de benadering van klanten en prospecten, dat geeft enorm veel energie. Ik geloof oprecht dat dit de juiste benadering is: 1 regio, 1 team, 1 focus.”

Jurgen Francis, Managing Director Sales en Marketing, voegt hieraan toe: “Onze ambitie is even eenvoudig als ze uitdagend is: een groter marktaandeel verwerven. Brussel vraagt en verdient een gediversifieerd team van experten die 100% focussen op wat hier de specifieke noden zijn. Dat is wat Niko en zijn team aan starters, kmo’s en ondernemingen zullen bieden.”

Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met
ACERTA – Sylva De Craecker
T +32 478 27 93 62