Home Acerta in de media Persberichten Nieuw kantoor Dilbeek opent zijn deuren

13-11-18 Nieuw kantoor Dilbeek opent zijn deuren

Dilbeek, 12 november 2018 – Op 5 november opende ACERTA een nieuw kantoor in Dilbeek. Met de opening van dit nieuwe kantoor verhoogt ACERTA zijn zichtbaarheid en bereikbaarheid voor werkgevers en bedrijfsleiders uit de regio.

Vanaf 5 november kunnen starters, zelfstandigen, KMO’s en ondernemingen uit regio Dilbeek elke werkdag terecht in het nieuwe kantoor op de Ninoofsesteenweg. Alle ACERTA-diensten zullen er volwaardig vertegenwoordigd worden door medewerkers die vertrouwd zijn met de regio. ACERTA wil zo aanpak en aanbod nog meer afstemmen op de behoeften van de lokale starter en bedrijfsleider.

Patrick Demuylder, kantoordirecteur Leuven-Dilbeek: “Het nieuwe kantoor is als het ware het kleine zusje van ons hoofdkantoor in Leuven. Alle kennis en expertise is aanwezig en wordt waar nodig extra ondersteund door het hoofdkantoor, zodat we lokale starters, ondernemers en HR managers optimaal kunnen ondersteunen. Dat de medewerkers vertrouwd zijn met de regio verhoogt bovendien niet enkel de herkenbaarheid, maar maakt het ook makkelijker om de connectie te maken met klanten uit de regio.”

Acerta Dilbeek
Ninoofsesteenweg 354 A
1700 Dilbeek
T: +32 2 474 39 35 / +32 2 333 27 28 (starters & zelfstandigen)

Openingsuren:
In de voormiddag: 09u00 - 12u00
In de namiddag: 13u00 – 17u00

Starters kunnen een afspraak maken via de afsprakentool van Acerta. U vindt hierover meer info op ikwilstarten.be.

Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met
ACERTA – Sylva De Craecker
T +32 478 27 93 62