Eén platform
Met het Bedrijfsleidersplatform krijg jij als accountant toegang tot één geïntegreerde tool in MyAcerta. Simuleren, aansluiten en beheren, het gebeurt overzichtelijk in één vernieuwde en gebruiksvriendelijke omgeving.
Integraliteit die het verschil maakt
Krijg meteen zicht op alle data van je klant zoals de loonberekening én fiscale optimalisaties. Dit laat je toe alles naadloos te beheren. Bij Acerta krijg je een performante tool die dieper gaat en sneller werkt mét betrouwbare ondersteuning.
Slimmer werken met vertrouwen.
Dankzij de end-to-end automatisaties win je tijd en voorkom je fouten. De ingebouwde controles en slimme signalen geven automatisch een seintje wanneer een dossier extra aandacht vraagt.
Jij aan het stuur
Jij krijgt alle tools in handen om het dossier volledig te beheren. Zo behoud jij het overzicht, de controle én het vertrouwen van je klant.
Krachtige tool én regionaal team van experten
Bij Acerta krijg je het beste van twee werelden. Via het Bedrijfsleidersplatform beheer je je dossiers zelfstandig en efficiënt. Heb je toch nood aan advies? Dan staat ons gespecialiseerd team van dossierbeheerders klaar met diepgaande kennis en persoonlijke ondersteuning.
What's next?
Bedrijfsleidersplatform is slechts het begin. We blijven bouwen aan extra functionaliteiten, met één doel voor ogen: een digitale ervaring die elke dag slimmer, krachtiger en gebruiksvriendelijker wordt. Samen bouwen we aan een toekomst die digitaal sterker staat dan ooit! Blijf ons dus zeker in de gaten houden. Zo lanceren we binnenkort realtime loonberekening zodat je dossiers sneller en accurater verwerkt dan ooit.
Acerta is altijd dichtbij
Heb je graag meer info over het Bedrijfsleidersplatform? Je Trusted Business Advisor toont je graag alle nieuwe functionaliteiten tijdens een demo.