Ga naar de inhoud

MyAcerta voor bedrijfsleiders

Efficiënt en foutloos de loonadministratie van bedrijfsleiders opstarten? Dat kan nu, met de vernieuwde applicatie in MyAcerta. Geen geswitch meer tussen losse toepassingen: simuleren én aansluiten gebeurt vanaf nu centraal, geïntegreerd en foutloos.

Start in no-time je loondossier op

Sla de aansluiting tussentijds op

Slimme checks, minder manueel werk

Maak de simulatie, sla deze op en gebruik ze rechtstreeks om je bedrijfsleider aan te sluiten. Alles zit in één flow. Of start je aansluiting en sla deze tussentijds op om later verder af te werken. Zo verzamel je eerst alle juiste info, en dien je deze pas in als alles klopt. Resultaat: snellere verwerking, minder terugkoppeling, meer tevreden klanten.

Hier staat inhoud die gebruik maakt van marketing-cookies.
Aanvaard marketing-cookies om deze inhoud te tonen.

Slimme checks

We halen data automatisch op uit de KBO. Nieuw loondossier opstarten of een extra bedrijfsleider toevoegen aan een bestaand dossier? Deze keuze hoef je als accountant voortaan niet meer zelf te maken. We leiden je automatisch naar de juiste flow op basis van het ondernemingsnunmmer.

Nog niet aangesloten bij Acerta Sociaal Verzekeringsfonds voor de sociale bijdrage of vennootschapbijdrage? Vraag de aansluiting of overkomst meteen mee aan. Geen tijdverlies. Geen manuele fouten. 100% efficiëntie.

Alles gebundeld in één krachtige tool

Wat brengt de toekomst? We investeren volop in onze tools – blijf ons dus volgen. Samen bouwen we aan een toekomst die digitaal sterker staat dan ooit.

Acerta is altijd dichtbij

Zit je met vragen? Jouw Trusted Business Advisor en regionale Accountservice team staan steeds voor je klaar.