Ga naar de inhoud

Standaarddocumenten

Wat een verademing. De standaarddocumenten die je als accountant nodig hebt voor administratieve ondersteuning van je klanten, vind je hier op één plek. Zo is je klant snel in orde met alle formaliteiten.

De meeste diensten die je via deze documenten kan aanvragen, kunnen ook volledig online afgehandeld worden via MyAcerta. Log aan en kies de juiste applicatie.

Standaarddocumenten

Hieronder vind je een overzicht van al onze documenten. Klap open en download het gewenste document.

Ondernemingsloket: BTW
Ondernemingsloket: Beroepskaarten
SVF: Aanpassen inkomen

Je kan deze diensten ook direct bij Acerta aanvragen via je startscherm in MyAcerta > tegel Sociaal Verzekeringsfonds.

Vrij Aanvullend Pensioen voor Zelfstandigen (VAPZ)
Bedrijfsleiders

Je kan deze diensten direct bij Acerta aanvragen via je startscherm in MyAcerta > tegel Aansluiting bedrijfsleiders