Tijdsregistratie- en planningstool horeca

Werken met tijdelijke werkkrachten, flexibele uurroosters zonder kopzorgen? Het kan!

Als horecazaak werk je vaak met tijdelijke werknemers, via flexibele werkroosters of met een combinatie van beiden. Daar krijg je wel eens hoofdpijn van, zeg je? Dan is het tijd voor een slimme, betaalbare en flexibele tool waar je wèl vrolijk van wordt. Met bookU heb je een oplossing voor de planning van (tijdelijke) werknemers, inclusief flexi-jobbers en jobstudenten, kies je voor automatisering van contracten en Dimona's én heb je een eenvoudige verwerking van flexibele uurroosters. 

“Ik had letterlijk nachtmerries over de Dimona’s. Bij elke tewerkstelling moest ik actie ondernemen en ik vreesde hieraan voor de rest van mijn leven gekluisterd te zitten. Voor mij is dit het grootste voordeel van werken met bookU en Acerta: de aangifte gebeurt nu automatisch. Ik moet het geheel nog 1 keer per week nakijken, dat is het. Heerlijk!"

Alexis, Samenwerking Acerta en bookU
Lees hier het volledige verhaal van Take Five Espressobar

Jij kiest welke module je op het menu zet voor je horecazaak

Administratie

Contracten en Dimona's worden automatisch gemaakt op basis van tijdsregistratie of planning.

Tijdsregistratie

Garantie op een snelle en correcte loonadministratie via de digitale prikklok.

Planning

bookU switcht van dag- naar weekplanning. Taken wijs je toe via drag-en-drop. 

Gratis Webinar 15/10: tijdelijke werkkrachten

Op 15 oktober 2024 organiseerde Acerta hét webinar over tijdelijke werkkrachten. Tijdens deze sessie leer je alles over de administratie, waar de knelpunten liggen en hoe je die eenvoudig kunt aanpakken met bookU.

Heb je het gemist of wil je de inzichten nog eens doornemen? Dit is je kans om je processen te vereenvoudigen en efficiënter te werken.

Klik op de knop hieronder en herbekijk het webinar wanneer het jou uitkomt!

Herbekijk het webinar

Klaar voor meer tijd, meer geld en een goed humeur?

bookU is gekoppeld met de payrolltool Connect van Acerta. Hierdoor gebeurt de loonverwerking automatisch en stromen de gegevens gewoon door. Vul vrijblijvend het formulier in, dan doen wij bij Acerta het nodige om je zo snel mogelijk te ontzorgen. Zo heb jij voortaan weer tijd voor wat écht telt.

Jouw voordelen?

Automatische Dimona's

Tijdsregistratie in 1-2-3

Eenvoudige planning

Goedkoper dan interim

Automatische loonverwerking

Wettelijk altijd in orde

En het beste nieuws?

✔ Elke module werkt perfect samen met onze payrolltool Acerta Connect

✔ Je bent wettelijk helemaal in orde

✔ Je hebt geen paracetamol meer nodig

Ontdek hoe eenvoudig bookU jouw administratie in de horeca verlicht

Hier staat inhoud die gebruik maakt van marketing-cookies.
Aanvaard marketing-cookies om deze inhoud te tonen.

Automatiseer je tijdsregistratie en planning

Ga van complexe tijdelijke contracten en Dimona's met weinig structuur naar een simpele, overzichtelijke en automatische flow. Inclusief tijdsregistratie en planning. Daar drinken we op!