Update MyAcerta

Binnenkort worden al onze toepassingen ondergebracht op MyAcerta.

Acerta heeft momenteel twee klantenportalen ter beschikking, nl. Uw klantenportaal en MyAcerta. Binnenkort integreren we alle toepassingen van Acerta in MyAcerta. Uw klantenportaal verdwijnt dan volledig.

Per gebruikersnaam directe toegang tot alle toepassingen met één paswoord.

We schakelen hierbij ook over naar een login op basis van single sign-on. Dit betekent dat je je slechts één keer zal moeten aanmelden op MyAcerta, waarna je toegang hebt tot alle toepassingen. Momenteel doen wij achter de schermen het nodige om deze omschakeling zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Belangrijk: actualiseer je gegevens.

Vanuit data-security is het belangrijk dat er een update van je gegevens gebeurt. Hiervoor vragen we je om éénmalig je gegevens in te voeren in de pop-up die je te zien krijgt bij het aanmelden op onze huidige klantenportalen. Deze gegevensupdate doen we zowel op MyAcerta als op Uw Klantenportaal. Eenmaal je je gegevens hebt ingevuld, verdwijnt de pop-up en kan je zorgeloos verder surfen binnen je vertrouwde Acerta-omgeving.

Beschik je over meerdere gebruikersnamen?

Dan dien je je gegevens voor elke gebruikersnaam op beide klantenportalen eenmalig in te vullen. 

We verzekeren je dat de verwerking van je persoonsgegevens op een veilige manier zal gebeuren. Heb je hierna nog vragen? Neem contact op met je Acerta contactpersoon. We helpen je graag verder!

 

 

FAQ

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Je gegevens worden enkel en alleen gebruikt in het kader van je useraccount en de veiligheid hiervan.Ze zullen geenszins gebruikt worden voor marketing- of communicatiedoeleinden.

 

Waarom zie ik die geactualiseerde gegevens niet in mijn profiel?

Je zal de geactualiseerde gegevens inderdaad niet onmiddellijk in je profiel kunnen raadplegen.Deze gegevens worden hier pas in een latere fase zichtbaar gemaakt.

 

Ik ben E-twist classic klant, waarom blijf ik 2 portalen behouden?

E-twist Classic draait op een apart systeem en blijft op dit moment onafhankelijk bestaan. In een latere fase zullen we ook hiervoor naar MyAcerta migreren.

 

Wanneer verdwijnt Uw Klantenportaal?

Het exacte tijdstip is op dit moment nog onbekend. Eens we hier meer zicht op hebben zullen we je hierover informeren.

 

Ik maak nog geen gebruik van MyAcerta. Wat moet ik doen?

Hiervoor hoef je niets te doen. Acerta zal je hierover te gepasten tijde contacteren.

 

Ik gebruik de user van iemand anders om in te loggen? Wat moet ik doen?

Het is de bedoeling dat de gegevens van de hoofdgebruiker in de pop-up worden ingevuld.