Een app die je hr écht vooruithelpt
Een extra handige manier op personeelszaken te regelen voor jou en je werknemers. Zo verlies je geen tijd meer door te zoeken naar documenten of bonnetjes. Met de Acerta Mobile App heb je alles wat je nodig hebt letterlijk in je zak. Snel, intuïtief en altijd beschikbaar. Zo wordt hr niet alleen eenvoudiger, maar ook aangenamer.
Wie kan de App gebruiken?
De Acerta Mobile App is beschikbaar voor werknemers van organisaties die werken met de Acerta payrolltool Connect en/of Connect HR Office.
Werk je met Connect Easy? Dan kan jij geen mobiele app meer gebruiken. Geen zorgen, via je vertrouwde MyAcerta kan je je personeelsadministratie nog steeds vlot beheren.
Hoe starten?
De App downloaden is zo gebeurd! Ontdek alle voordelen vandaag nog en laat je werknemers de app ontdekken via de Google en Apple store.
Liever geen app?
Via het klantenportaal MyAcerta kan je je personeelsadministratie ook nog altijd vlot regelen. Jij kiest! Of je nu werkt via de nieuwe app of via MyAcerta: Acerta blijft altijd dichtbij.
