Acerta Mobile App

Je personeelsadmin altijd dichtbij

Met de nieuwe Acerta Mobile App hebben je werknemers en leidinggevenden hun hr-administratie altijd op zak. Verlof aanvragen, onkosten indienen en loondocumenten raadplegen? Het kan allemaal in enkele tikken. Vlot, veilig en overal.

Een app die je hr écht vooruithelpt

 

Wat kan je met de Acerta Mobile App?

Verlof en afwezigheden aanvragen

Werknemers vragen makkelijk verlof aan, bekijken hun saldo en checken de afwezigheden van collega's uit hun team.

Onkosten indienen

Een bonnetje indienen of de status van je vorige onkosten checken? Zo gebeurd!

Documenten raadplegen

Je loondocumenten heb je altijd bij de hand, overzichtelijk per maand.

En de leidinggevende?

Die keurt verlof en onkosten in enkele tikken goed. Handig, toch?

Wie kan de App gebruiken?

De Acerta Mobile App is beschikbaar voor werknemers van organisaties die werken met de Acerta payrolltool Connect en/of Connect HR Office.

Werk je met Connect Easy? Dan kan jij geen mobiele app meer gebruiken. Geen zorgen, via je vertrouwde MyAcerta kan je je personeelsadministratie nog steeds vlot beheren.

Hoe starten?

De App downloaden is zo gebeurd! Ontdek alle voordelen vandaag nog en laat je werknemers de app ontdekken via de Google en Apple store.

Liever geen app?

Via het klantenportaal MyAcerta kan je je personeelsadministratie ook nog altijd vlot regelen. Jij kiest! Of je nu werkt via de nieuwe app of via MyAcerta: Acerta blijft altijd dichtbij.