Acerta Mobile app

Altijd en overal toegang

Met de Acerta Mobile app hebben je werknemers en leidinggevenden hun HR-administratie altijd op zak. Verlof aanvragen, onkosten indienen en loondocumenten raadplegen? Het kan allemaal in enkele klikken, waar en wanneer je maar wil.

Waarom deze app jouw medewerkers blij maakt?

Omdat personeelszaken regelen eindelijk makkelijk én mobiel is. Geen gedoe meer met inloggen op een desktop of zoeken naar documenten: met de Acerta Mobile app hebben je medewerkers alles wat ze nodig hebben letterlijk in hun broekzak. Snel, intuïtief en altijd beschikbaar. Zo wordt HR niet alleen eenvoudiger, maar ook aangenamer.

Wat kan je met de Acerta Mobile app?

Eenvoudig geregeld met één klik

Kalender

Werknemers doen makkelijk hun verlofaanvragen en bekijken het saldo. Jij als leidinggevende of hr keurt dit in enkele kliks goed.

Onkosten

Werknemers dienen eenvoudig en snel hun onkosten in. Jij als leidinggevende of hr keurt dit goed waar je ook bent.

Documenten

Al je loondocumenten altijd bij de hand, met een duidelijk overzicht van je historiek.

Wie kan de app gebruiken?

De Acerta Mobile app is exclusief voor werknemers en leidinggevenden van bedrijven die werken met de payrolltool Connect én Connect HR Office, de tool van Acerta om je hr te digitaliseren.

Gebruikers van Connect Easy kunnen geen mobiele applicatie meer gebruiken, maar via MyAcerta kan je je loonadministratie wel vlot beheren natuurlijk.

Hoe starten?

De app downloaden is zo gebeurd! Ontdek zelf alle voordelen en download de app vandaag nog.