Contact
Bel een kantoor
Kies een kantoor
Antwerpen-Centrum Brabant Wallon Brussel Louizalaan Brussel/Bruxelles Hainaut Kempen Liège Limburg Luxembourg Namur Oost-Vlaanderen Vlaams-Brabant West-Vlaanderen
Antwerpen-Centrum
Groenenborgerlaan 16, 2610 Antwerpen-Wilrijk
03 740 78 40
Brabant Wallon
Rue Fond Cattelain 2, 1435 Louvain-la-Neuve, Mont-Saint-Guibert
02 474 01 06
Brussel Louizalaan
Louizalaan 123A, 1050 Brussel
02 474 01 06
Brussel/Bruxelles
Buro & Design Center (BDC), Heizel Esplanade PB 65, 1020 Brussel-Heizel
Of kom met het openbaar vervoer. Meer info vind je op mivb.be

02 474 01 06
Hainaut
Espace Sud, Esplanade Magritte 5, 6010 Charleroi
02 474 01 06
Kempen
Parklaan 46 bus 110, 2300 Turnhout
03 740 78 40
Liège
Parc Artisanal 11-13, 4671 Liège
02 474 01 06
Limburg
Kunstlaan 16, 3500 Hasselt
011 24 94 57
Luxembourg
Avenue Herbofin 1 B, 6800 Libramont
02 474 01 06
Namur
Chaussée de Liège 140-142, 5100 Namur
02 474 01 06
Oost-Vlaanderen
Kortrijksesteenweg 1131, 9051 Sint-Denijs-Westrem
09 264 12 40
Vlaams-Brabant
Diestsepoort 1, 3000 Leuven
016 24 53 24
West-Vlaanderen
Ter Reigerie 11, 8800 Roeselare
09 264 12 40

Optimaliseer je hr-processen met Boost HR

Boost HR-analyses helpen je de slimste hr-organisatie uit te tekenen. Boost HR-projecten verdienen zichzelf terug binnen een jaar!

De druk om steeds efficiënter te worden, zal de komende jaren sterk blijven. Maar echte efficiëntie is een evenwicht tussen competenties, werkafspraken en technologie. Inzicht in je processen is cruciaal. Onze Boost HR-methode toont je de weg naar de slimste manier van organiseren.

Prijs: Projectprijs

Innovatiepremie

Beloon de vernieuwende ideeën van je medewerkers

Je medewerkers hebben waardevolle ideeën voor de heropstart van je bedrijfsactiviteit, de aanpak van de werkorganisatie en/of de connectie met klanten en leveranciers? Deze creatieve ideeën kan je belonen met een (RSZ-vrije en onbelaste) innovatiepremie. Wij begeleiden je met de opmaak van een intern plan om de premie te bekomen en met de aanvraag bij de officiële instanties. Never waste a good crisis!

Prijs: Projectprijs – subsidie tot 30% via kmo-portefeuille mogelijk

(Crisis) management on site

Continuïteit, altijd, ook in onzekere tijden

Een hoog afwezigheidscijfer op je HR-afdeling? De vlotte werking van je dienst mag niet in het gedrang komen! Onze ervaren on site experten helpen je en kunnen zelfs het management overnemen wanneer nodig.

Prijs: Dagprijs (afhankelijk van ervaringsniveau en duurtijd van de opdracht)

Werknemers delen

Houd je werkorganisatie op peil

Je werknemers delen met andere werkgevers of personeel uitwisselen? Het laat je toe om hectische tijden de baas te blijven en het aantal werknemers af te bouwen in rustige perioden. Erg relevant op momenten als deze! Het is een kwestie van goede afspraken maken en sluitende overeenkomsten creëren die een goede bescherming bieden voor de werknemers. Onze legal consultants stellen je de mogelijke oplossingen voor.

Prijs: Projectprijs - subsidie tot 30% via kmo-portefeuille mogelijk

Talent heroriënteren en rematchen

Proactief aan de slag met talent, nu meer dan ooit

De coronacrisis dwingt ons tot het flexibel opnemen van andere taken. Hoe pak je dit aan binnen jouw organisatie? Onze ervaren loopbaancoaches helpen je om je medewerkers in te zetten op hun talenten. Via een talentscan brengen ze de talenten en het potentieel van elke medewerker in kaart en maken de vertaalslag naar rollen en functies die best ‘matchen’. De voordelen? Je zet de individuele sterktes, competenties en drijfveren van je medewerkers optimaal in zodat ze er met plezier tegenaan gaan.

Prijs: Projectprijs - per proces of per uur

Afwijkingsregister

Handig, duidelijk en in orde!

Je bedrijf moet flexibel reageren op de corona context en je deeltijdse werknemers werken daardoor misschien op andere momenten dan voorzien in je pre-corona uurroosters. Dat kan maar moet correct geadministreerd en beheerd worden. Met het afwijkingsregister heb je op de werkplek een handig boekje met de juiste template. Zo kunnen je deeltijdse medewerkers op de juiste manier hun afwijkingen registreren en ben je in orde met je administratieve verplichtingen.

Prijs: € 49  (excl. btw) per stuk

Beschikbaar in NL, FR of tweetalig