Hou talent aan boord met een (groen) cafetariaplan
Een cafetariaplan is een vorm van gepersonaliseerd loonbeleid. Je medewerkers stellen daarbij hun loonpakket deels zelf samen op basis van hun persoonlijke situatie. Elke medewerker is immers anders en heeft ook andere dingen nodig. Met een flexibel loonbeleid zet je dus niet alleen gericht in op de tevredenheid van je huidige medewerkers, maar trek je ook vlotter nieuw talent aan.
Acerta onderzoek toont aan dat werknemers een voorkeur wegdragen voor bedrijven die duurzaamheid op de agenda hebben staan. Vergroen daarom ook je cafetariaplan en zet het in als employer branding instrument.
En ook voor jou als werkgever is het vaak financieel interessant, ongeacht de grootte van je organisatie. Acerta geeft je de nodige informatie en tools.
Waarom kiezen voor flexibel verlonen?
Je medewerkers een flexibel loonpakket aanbieden, is dat veel werk? Kost het veel? En wat zijn de voordelen die je kan aanbieden? Is het juridisch wel correct? We maken je graag wegwijs in de wereld van het flexibele loonpakket.
Bekijk de cafetariaplan-webinar
Een cafetariaplan aanbieden, hoe begin je daaraan? En hoe stel je een waterdicht plan van aanpak op? We leggen het je uit tijdens onze gratis online opleiding. Schrijf je in voor het Cafetariaplan-webinar en ga meteen aan de slag.
Maak kennis met de Acerta-aanpak
Een cafetariaplan uitrollen in je bedrijf? Met ons Benefit Motivation Plan haal je een beproefde aanpak in huis. Advies over welke voordelen je best aanbiedt? Ondersteuning bij het invoeren van je cafetariaplan? Laat je helpen door Acerta.
Volg de opleiding ‘Cafetariaplan opstellen’
Hoe stel je een cafetariaplan op? Wat zijn de mogelijkheden? Waarop moet je letten? Volg onze dagopleiding ‘Cafetariaplan opstellen’ en word expert in flexibel loonbeleid.
Veelgestelde vragen
Wil je starten met een cafetariaplan, maar zit je nog met enkele prangende vragen? Acerta biedt je graag een duidelijk en correct antwoord. Om je alvast op weg te helpen beantwoorden we hier de meest gestelde vragen.