Contact
Bel een kantoor
Kies een kantoor
Antwerpen Brabant Wallon Brussel Louizalaan Brussel/Bruxelles Hainaut Kempen Liège Limburg Luxembourg Namur Oost-Vlaanderen Vlaams-Brabant West-Vlaanderen
Antwerpen
Groenenborgerlaan 16, 2610 Antwerpen-Wilrijk
03 740 78 40
Brabant Wallon
Rue Fond Cattelain 2, 1435 Louvain-la-Neuve, Mont-Saint-Guibert
02 474 01 06
Brussel Louizalaan
Louizalaan 123A, 1050 Brussel
02 474 01 06
Brussel/Bruxelles
Buro & Design Center (BDC), Heizel Esplanade PB 65, 1020 Brussel-Heizel
Of kom met het openbaar vervoer. Meer info vind je op mivb.be

02 474 01 06
Hainaut
Espace Sud, Esplanade Magritte 5, 6010 Charleroi
02 474 01 06
Kempen
Parklaan 46 bus 110, 2300 Turnhout
03 740 78 40
Liège
Parc Artisanal 11-13, 4671 Liège
02 474 01 06
Limburg
Kunstlaan 16, 3500 Hasselt
011 24 94 57
Luxembourg
Avenue Herbofin 1 B, 6800 Libramont
02 474 01 06
Namur
Chaussée de Liège 140-142, 5100 Namur
02 474 01 06
Oost-Vlaanderen
Kortrijksesteenweg 1131, 9051 Sint-Denijs-Westrem
09 264 12 40
Vlaams-Brabant
Diestsepoort 1, 3000 Leuven
016 24 53 24
West-Vlaanderen
Ter Reigerie 11, 8800 Roeselare
09 264 12 40

Totaal toegespitst op kmo’s

Je runt je kmo met verstand van zaken. Om ook je loon- en sociale administratie, personeelsbeheer en juridische verplichtingen correct en met inzicht te managen, is er Acerta.

Payroll en personeelsbeheer

Payroll en personeelsbeheer

Lonen correct berekenen en uitbetalen. Personeel vinden, motiveren en binden. Hr en administratie beheren. Als ondernemer moet je van vele markten thuis zijn. Gelukkig sta je er niet alleen voor. Acerta ondersteunt je waar, wanneer en hoe jij het wilt.

Toegankelijk en op kmo-maat

We kennen je business, spreken je taal en geven pasklare antwoorden. Op maat van je bedrijf en je sector.

Correct en veelzijdig

We nemen allerlei taken uit handen. Volgens de regels van de kunst, met respect voor de wetgeving.

Praktisch en intuïtief

Met onze toepassingen beheer je deels of volledig je payroll en hr. Eenvoudig, met gemoedsrust en zekerheid.

Acerta Connect ontzorgt en bespaart tijd

Als onze kmo-klant reken je op Acerta Connect om foutloos en eenvoudig je loon- en hr-administratie te beheren. De applicatie bereik je vanop elke pc, de klok rond.

Handig, gebruiksvriendelijk en inzichtelijk
Handig, gebruiksvriendelijk en inzichtelijk
Veilig, selfservice en de klok rond beschikbaar
Veilig, selfservice en de klok rond beschikbaar
Snel, foutloos en altijd up-to-date
Snel, foutloos en altijd up-to-date
Mogelijkheid om te integreren en aan te passen
Mogelijkheid om te integreren en aan te passen

Alles voor kmo’s onder één dak

Als bedrijfsleider van een kmo ben je het aanspreekpunt voor je medewerkers, klanten en leveranciers. Ook financiële, juridische en hr-kwesties belanden op je bord. Tel daar nog payroll, administratie en wettelijke verplichtingen bij. Geen wonder dat het je ontbreekt aan tijd en kennis om al die zaken vlot te sturen en beheren. Vertrouw daarom op Acerta als je sparringpartner.

Sowieso geniet je als klant van het Acerta Sociaal secretariaat gratis toegang tot je sectorale informatie via de online databank Trefzeker.  Zo ben je altijd op de hoogte van het reilen en zeilen in je sector.

Gps naar succes

Acerta ondersteunt je in elke groeifase en bij elk proces. Met helder en praktisch toepasbaar advies over sociale, fiscale en juridische materie. Met hr- en payrollservices die je totaal ondersteunen, of waaruit je datgene plukt wat je nodig hebt. En met tools en toepassingen waarmee je zelf aan het stuur blijft zitten.

Foutloze payroll

Acerta Connect is dé payroll-applicatie voor kmo’s. De software blinkt uit in gebruiksvriendelijkheid en heeft een ingebouwde foutcontroller waardoor je in een mum van tijd én accuraat lonen berekent, prestaties ingeeft en ze doorstuurt voor definitieve loonberekening en uitbetaling. Je maakt heel intuïtief testberekeningen, en stuurt ze met een klik door. Opvolgen van lonen, goedkeuren van verlofdagen, invoeren van afwezigheden, in Acerta Connect gaat dat razendsnel. Dankzij de handige kalender worden prestaties uit je werkschema automatisch in de loonverwerking opgenomen. Acerta Connect is 24 uur op 24 online beschikbaar via een beveiligde login. Nog vragen? Je payrollbeheerder staat klaar om je verder te helpen. Zo simpel is het!

Bron van kennis

Acerta helpt je om de kennis te vergaren waarmee je onderneming een succesvolle koers vaart. Of het nu gaat om persoonlijke vaardigheden, managementskills, wetgeving of hr – onze opleidingen stomen je klaar om voorsprong te nemen op je concurrenten. En via MyAcerta heb je toegang tot Trefzeker, een schat aan informatie en modeldocumenten die je personeelsbeleid in goede banen leiden. 

Flexibele partner

Extra kennis of mankracht nodig in een of meer domeinen van het hr-spectrum of het zelfs volledig uitbesteden? Reken dan op het flexsourcing-aanbod van Acerta:

  • Outsourcing volgens jouw noden:
    • Jij geeft je prestaties en persoonsgegevens in via Acerta Connect: wij ontfermen ons over je payroll.
    • Je vertrouwt de afwikkeling van specifieke processen aan ons toe: van economische werkloosheid en educatief verlof tot tijdskrediet..
    • Wij worden je hr- en payrolldienst op afstand en beantwoorden de vragen van je medewerkers rechtstreeks.
  • Detachering: onze Acerta-specialisten komen voltijds of deeltijds je team versterken, óf tijdelijk iemand vervangen.

Maandelijkse nieuwsbrief

Interesse voor juridische actualiteit en de nieuwste trends in hr? Je leest het elke maand in de nieuwsbrief. 

Schrijf in