Gratis

Deel dit event via

Event

Hoe ga ik om met (onredelijke) eisen en bewaak ik mijn eigen grenzen?

Je geeft dag in dag uit het beste van jezelf maar dat volstaat blijkbaar niet voor sommige klanten. Kreeg je als zelfstandige al eens te maken met klachten? Of werd je al eens geconfronteerd met agressie? In deze workshop gaan we dieper in op hoe je met klachten kan omgaan en wat je kan doen wanneer een situatie dreigt te escaleren.

Waar & wanneer?

Er zijn geen sessies meer ingepland

In deze workshop staan we stil bij jouw professionele relaties als zelfstandige. Kom je soms in aanraking met negatieve situaties in jouw professionele relaties met anderen? We oefenen hoe je met klachten kan omgaan en wat je kan doen wanneer een situatie dreigt te escaleren. Zo voel je je opgewassen tegen onredelijke kwaliteitseisen. Tot slot staan we stil bij het belang van zelfzorg nadat je geconfronteerd bent met een negatieve situatie tijdens jouw werk. 

Programma

Deel 1
Kennismaking
Deel 2
Hoe maak je van een klacht een opportuniteit?
Deel 3
Hoe reageer je op onredelijke of agressieve uitspraken?
Deel 4
Zorgen voor jezelf na een moeilijk gesprek

Deze workshop kadert binnen het project 'Zelfstandige zonder stress' en kan tijdelijk gratis aangeboden worden dankzij steun van de federale overheid.

Het is niet wat je overkomt dat je leven vormt, maar hoe je ermee omgaat.

Met dank aan onze partners

logo acerta consult_acerta
logo idewe_acerta
logo federale overheidsdienst sociale zekerheid_acerta