Gratis

Deel dit event via

Event

Starten met personeel voor accountants | 15 juni

Jouw klant wil starten met personeel? Acerta helpt! Schrijf je nu in.

Waar & wanneer?

Er zijn geen sessies meer ingepland

Wat doe je als accountant wanneer je door je klant overladen wordt door een spervuur aan vragen over starten met personeel? Ontdek het tijdens ons gratis webinar op 15 juni van 10u30 tot 11u30. In 1 uur krijg je een schat aan informatie, zodat jij jouw klant steeds op een vlotte manier kan bijstaan met het beste advies gedurende elke fase in zijn ondernemerschap. Zo blijven we jou als accountant verder ontzorgen en ondersteunen

Tijdens deze sessie gaat onze juridische experte dieper in op de begeleiding waarvoor je klant allemaal bij Acerta terecht kan, waaronder loonkostberekening en enkele aandachtspunten voor de optimalisering daarvan.

Bovendien bekijken we ook een aantal handige toepassingen in MyAcerta: ·      

  • Boekhouddocumenten     
  • Journaalposten        
  • Volmachten       
  • e-facturatie   
  • ...    

 

Deze infosessie is volledig gratis en komt in aanmerking voor 1 uur permanente vorming goedgekeurd door het ITAA. Kan je er toch niet bij zijn? Schrijf jezelf of jouw collega toch in! Je ontvangt van ons na afloop van de infosessie een opgenomen versie van de webinar. Zo mis je zeker niets.