Bij Acerta zetten we volop in op digitale én persoonlijke ondersteuning voor werkgevers. Daarom blijven we MyAcerta voortdurend verbeteren. Zo heb jij altijd de juiste informatie bij de hand en neem je met vertrouwen de juiste beslissingen. In MyAcerta vind je de applicaties en documenten (werkgever & werknemers) waarmee je je verplichtingen efficiënt vervult. Je vindt er ook een rijke bron van sociaal-juridische kennis, nieuws en achtergrondinformatie.
Jouw voordelen?
- Snelweg naar een vlot personeelsbeheer
Open de module die je nodig hebt, raadpleeg de nieuwsupdates, download documenten of voer je bewerkingen uit en klaar: je hebt weer tijd gewonnen. - Toegang tot Acerta Connect
Via MyAcerta log je snel en veilig in bij de meest complete en klantvriendelijke payrollapplicatie op de markt. Je beheert je payrollprocessen eenvoudig en in een recordtijd. En ben je payrollklant bij Acerta? Dan heb je in MyAcerta toegang tot de module boekhouddocumenten, met journaalposten en facturen of rapportering. - Modeldocumenten
Een goed arbeidsreglement opstellen en zeker zijn dat het de zegen van je sociale partners krijgt? Een werknemer met een correcte brief ontslaan? Afwijkingen op het normale deeltijdse uurrooster efficiënt invullen en doorsturen? Sociale en loonadministratie correct voeren is geen sinecure! Maar waarom zou je het warm water opnieuw uitvinden? Via MyAcerta vind je de modeldocumenten terug die je als werkgever nodig hebt. Je kosten voor lonen, opzeg en bedrijfswagens simuleren? Onze applicaties rekenen je realistische resultaten voor.
Sociale administratie
Via MyAcerta heb je de gegevens voor je sociale administratie meteen bij de hand – overzichtelijk gegroepeerd in het digitale archief voor Acerta-documenten. Even je zoekterm ingeven en je vindt meteen de loonbonnen, facturen, journaalposten, sociale balansen, fiscale attesten, de fiche 281.xx en individuele rekeningen.
Trefzeker: dé hr-kennisbank
Met Trefzeker krijg je 24/7 toegang tot de antwoorden op vragen over loon, vakantie, contracten, zwangerschap, enz… Zo weten jouw medewerkers altijd waar ze aan toe zijn en kunnen ze erop rekenen dat alles voor hen correct geregeld is. Als klant van Acerta heb je gratis toegang tot de sectorale gids van jouw paritair comité en tot meer dan 180 modeldocumenten. Naarmate je organisatie groeit, kan je je gratis abonnement makkelijk uitbreiden met extra modules die je nodig hebt.
Juridisch nieuws en updates
‘s Morgens met je koffie voor het scherm in één oogopslag op de hoogte zijn van wat je vandaag moet weten. Met MyAcerta mis je geen cruciaal sociaal-juridisch nieuws meer en plan je die boeiende Acerta-opleiding of dat event meteen in je agenda. Weten hoe je vlotter met je Acerta-tools en applicaties werkt? Met de handleidingen en quicklearns in MyAcerta ben je meteen mee.
Handige hulpmiddelen
En om het gebruik van MyAcerta helemaal gemakkelijk te maken, namen we nog een paar handige functionaliteiten op:
- Gebruikersbeheer - Bepaal zelf welke medewerkers de applicaties voor welke klanten mogen gebruiken.
- Handleidingen en quicklearns – Snel je klantenapplicaties onder de knie? In MyAcerta vind je alle handleidingen.
- Meldingen – Een update van een applicatie? Je hoort het meteen.
Twijfel niet langer en wordt nu klant
Één portaal waar je alles voor jouw personeelsadmisnitratie en -beheer kan terugvinden, wie wil dat nu niet? Twijfel niet langer en zet nu de stap!