Digitaal personeelsdossier
Voor elke medewerker een digitaal dossier op één plaats met gepersonaliseerde documenten en archief.
- 1 digitaal overzicht voor HR en de medewerkers
- Kies uit gratis templates en genereer documenten met automatisch ingevulde parameters
- Archief voor Acerta-documenten zoals loonfiches, individuele rekening, fiscale fiches…
- Features als een manuele ondertekening en e-signing
Kalender
Een handig en up-to-date overzicht van je personeelsplanning gelinkt met Acerta Connect.
- Je personeelsplanning in één oogopslag
- Een overzicht van verlofdagen, aan- en afwezigheden, werkschema, overeenkomsten…
- Je medewerkers kunnen zelf aan- en afwezigheden registreren en raadplegen
- Verregaande integratie met Acerta Connect, onze payroll-tool
Onkosten
Verwerk snel en correct de onkosten van je medewerkers met automatische flows.
- Medewerkers declareren online hun onkosten
- Jij kan vlot onkosten goedkeuren, weigeren en verwerken
- Gelinkt aan Acerta Connect, onze payroll-tool
Persoonlijke gegevens
Minder manueel werk voor een compleet overzicht van medewerkers, teams en organisaties.
- Altijd een volledig digitaal overzicht van al je medewerkers
- Je medewerkers kunnen op één plek hun persoonlijke gegevens raadplegen en zelf wijzigingen registreren
- Leidinggevenden hebben een volledig teamoverzicht
- Iedereen kan het actuele organogram raadplegen
Opleidingen
Zet je opleidingsaanbod succesvol in en volg makkelijk op.
- Bepaal zelf een opleidingscatalogus
- Je medewerkers selecteren in het aanbod en schrijven zich in
- Jij keurt de aanvragen goed of weigert ze
Asset management
Een overzicht en beheer van alle assets: hard assets, rijbewijzen, lease contracten, lT-materiaal, medisch onderzoek, certificaten …
- Bepaal jouw aanbod van relevante assets
- Volg op welke medewerker over welke assets beschikt
- Ontvang alerts voor een optimaal assetbeheer
- Je medewerkers raadplegen hun (bijna) verlopen of actieve assets, vragen nieuwe assets aan en volgen online de status op
Evaluaties
Structureer de evaluatiecycli voor doeltreffende interactie tussen jou, de leidinggevenden en de medewerkers. Organiseer een vlot en punctueel verloop aan de hand van een standaard plan:
- Beschrijf het doel en de procedure van de evaluatieprocedure
- Formuleer afspraken tussen leidinggeven en medewerkers
- Noteer mogelijke noden van de medewerker zoals opleidingen, tools …
- Registreer tussentijdse feedback van leidinggevenden en medewerkers in een gestructureerd overzicht
- Sla eigen feedback over medewerkers op, als notitie voor jezelf of om te delen met de persoon in kwestie
- Terugblik als finale feedback of jaarevaluatie
- Validatie: mogelijkheid om opmerkingen bij de finale feedback te geven
Vraag je demo of offerte van Connect HR Office
Hoeveel tijd en werk kan jouw bedrijf besparen met Connect HR Office? Ontdek het snel: ontvang een vrijblijvende demo of offerte.
Vraag aan