Een payrolltool op maat
De tool Connect is dé oplossing voor jouw loonverwerking en loonadministratie. Jij bepaalt samen met je payroll advisor welke tool het best bij jouw organisatie past. Later uitbreiden? Dat kan. Eén telefoontje volstaat.
Ben je een:
- kleinere organisatie? Zelfs dan zijn lonen een grote taak. Waarom zou je kiezen voor moeilijk als het Easy kan? Acerta Connect Easy maakt je loonbeheer makkelijk.
- kleine of middelgrote organisatie (kmo)? Ga je een stapje verder en wil je bv. bulkaanpassingen of rapporten? Dan is Acerta Connect Smart jouw slimste payrollkeuze.
- grote onderneming? Als hr-manager moet je de ins en outs van een complexe payroll kennen. Acerta Connect Pro is dé tool die je alles helpt onthouden voor een efficiënte loonverwerking.
Je payroll advisor (persoonlijke dossierbeheerder) gebruikt dezelfde tool met dezelfde indeling als jij en grijpt in waar nodig. Een vraag? Je hebt het rechtstreeks nummer én het kantoor is in jouw buurt.
Een foutje of wijziging? Acerta Connect detecteert ze en je payroll advisor zet ze recht. Bij Connect Easy en Connect Smart worden de lonen niet automatisch afgesloten. Je stuurt je loonverwerking eerst door naar je payroll advisor. Die doet de laatste check.
Kies voor gebruiksgemak en digitaal
Jij en je werknemers voeren de nodige personeelsdata eenvoudig online in. Acerta Connect verwerkt deze data slim en efficiënt. Zo krijg jij op elk moment een volledig overzicht.
- 24/7 bereikbaar online (via pc)
- respecteert ieders privacy en is beveiligd via een persoonlijke login
- wisselt vlot gegevens uit tussen payroll en hr-administratie (afhankelijk van je tool)
- je payroll advisor kijkt mee (bij Connect Easy en Smart)
- vlot drietalig: Nederlands - Frans - Engels
! TIP
Je kan ook werken met een kalender voor aan- en afwezigheden bij te houden van jouw werknemers. Ze vragen dit dan zelf eenvoudig aan en jij keurt goed in enkele klikken! Met onze tool Connect HR Office digitliseer je jouw personeelsadministratie. Ontdek hier waarom jouw organisatie dit nodig heeft.

En wat nog meer?
Wat vinden onze gebruikers ervan?
Wat ons het meeste opvalt aan Acerta is de tool. Het is een praktische tool, eenvoudig om mee te werken en je kan alle info terugvinden op één plek.
Waarom Acerta de juiste keuze is voor jouw organisatie?
Je kiest voor de ideale mix tussen persoonlijk contact en digitale vernieuwing.
- Eén vaste payroll advisor in je buurt
- Volledige ontzorging, juridisch advies en loonkostoptimalisatie
- Kennis van jouw sector en proactief advies
- Loonadministratietool op maat van jouw organisatie
Je kunt dus gerust zijn. Met Acerta heb je voor jouw personeelszaken een hr-partner die wél het verschil maakt.