Ga naar de inhoud

Acerta Connect Smart

Voor een kmo is de berekening en de verwerking van de lonen vaak een strijd. Gelukkig is er Acerta Connect Smart. Deze digitale tool heeft alles om jouw payroll slim aan te pakken, in plaats van zuchtend.

Slimme keuze

Met Connect Smart maak jij een slimme keuze. Jij geeft alle gegevens in en je payroll advisor kijkt alles nog even na voor de loonverwerking start. Mét de nodige opties voor (semi-)automatische wijzigingen voor al je werknemers in één keer en overzichtelijke rapporteringen. Je integreert de tool eenvoudig in je organisatie, systemen en processen. Zo kan jij weer 100% focussen op jouw zaak en mensen in plaats van op paperassen. Klinkt goed?

Persoonlijke ondersteuning

Bij Acerta is je loonadministratie in goede handen. Jij berekent de prestaties van je werknemers in Connect Smart. De lonen worden niet automatisch afgesloten: je stuurt je loonverwerking eerst naar je persoonlijke payroll advisor (dossierbeheerder) in jouw regio. Die doet een laatste check, zet foutjes recht en grijpt in waar nodig. Zo ben jij gerust dat alles klopt en in orde is.

Snelle loonverwerking

De prestaties van je werknemers verschijnen automatisch in een overzichtelijke maandkalender. Aanpassingen doe je makkelijk zelf. Testberekeningen maken ook: het resultaat zie je in een fictieve loonbrief inclusief de juiste codes. Alles in orde? Verstuur ze dan naar Acerta. Je payroll advisor doet een laatste check en je werknemers ontvangen hun loondocumenten digitaal via Doccle. Efficiënt én superslim.

Intuïtief gebruikscomfort

Acerta Connect Smart geeft alle prestaties weer in een centraal kalenderoverzicht. Niks opzoeken, alle data zijn meteen zichtbaar. Nieuwe werknemer aanmaken? De slimme wizard regelt het in geen tijd. Persoons- en contractgegevens beheer je al even makkelijk. Via een tijdslijn met historieken heb je op elk moment een gedetailleerd overzicht van je werknemers en hun lonen. Handig toch?

Overzichtelijke rapportering

Via onze intuïtieve rapporteringmodule heb je automatisch toegang tot een set slimme basisrapporten. Zo check en beheer je eenvoudig elke stap in je loonverwerkingsproces. Al je hr-data staan voor je klaar in visuele dashboards. Overzichtelijker kan niet.

Groeit mee met je kmo

Acerta Connect Smart is flexibel en groeit mee met je kmo. Heb je meer data, rapporten of input nodig? Ga dan voor extra modules zoals een budgettool of een app voor je werknemers. Kies uit:

Digitaal personeelsdossier

FlexPay

Een cafetariaplan dat past bij je kmo.

Integratie systemen

Connect connecteert makkelijk met andere systemen

Verzuimrapporten

Vergelijk je kmo met de markt.

Je moet óns niet geloven

De combinatie van een vast aanspreekpunt én een handige online tool is precies wat we nodig hebben.

David Van Hauwermeiren - zaakvoerder, Leedse Dakwerken