Ga naar de inhoud

Acerta Connect Pro

Als gespecialiseerd hr-medewerker wordt er van je verwacht dat je heel wat data en variabelen in de lucht houdt. Gelukkig is er Acerta Connect Pro. Met deze modulaire digitale tool switch je naar een efficiënt, transparant payrollproces en digitale loondocumenten. Zo haal jij elke maand opgelucht adem, want de loonverwerking verloopt vlot, automatisch én correct.

Gebruiksvriendelijke payrolltool

Je bent veeleisend voor jezelf én voor je payroll. Je wil een efficiënte tool die jouw expertise aanvult. Met Connect Pro beheer je makkelijk alle persoons- en contractgegevens, óók van je externe medewerkers. Zo heb je op elk moment in realtime een overzicht van alle prestaties in visuele kalenders en een tijdslijn met handige historieken. Nieuwe werknemers en contracten aanmaken doe je in 1-2-3 via een slimme wizard en personaliseerbare modeldocumenten. Je integreert de tool eenvoudig in je businessmodel, systemen en processen. En je maakt in een handomdraai degelijke en transparante rapporten in 3 talen.

Correcte loonverwerking

Een correcte loonverwerking, dat is jouw verantwoordelijkheid. Met Connect Pro heb je een sparringpartner waarop je kan rekenen. De tool zet de prestaties van je werknemers automatisch in een overzichtelijke maandkalender. Aanpassingen doe je makkelijk zelf. Werk je met een prikklok? Dan integreer je die eenvoudig. Meerdere testberekeningen maken op basis van reële data? No problem. En superhandig als voorbereiding op de loonverwerking, voor simulaties of voor een betrouwbare inschatting van het vakantiegeld en de eindejaarspremie. Lonen verstuurd? Je werknemers ontvangen hun loondocumenten digitaal via Doccle. Efficiënt én professioneel.

Overzichtelijke rapportering

Via onze intuïtieve rapporteringmodule heb je automatisch toegang tot een reeks uitgebreide rapporten en dashboards. Met de interactieve rapportgenerator maak je in een handomdraai degelijke en transparante rapporten in 3 talen die je kan exporteren naar Excel, PDF, PowerPoint en Word. Al je hr-data staan voor je klaar in visuele dashboards. Overzichtelijker kan niet.​

acerta connect _acerta

Modulair voor een perfect fit

Acerta Connect Pro is flexibel en modulair. Je breidt de tool uit volgens jouw HR- en payrollnoden. Heb je een extra module nodig? Je laat deze makkelijk activeren. Zo heb je steeds een tool op maat.

Kies uit:

Integratie systemen

Connect is makkelijk te integreren met andere systemen zoals bv. tijdsregistratie.

Eén vaste contactpersoon uit jouw regio

Je payroll advisor is jouw vaste contactpersoon. Wanneer nodig kijkt die met je mee naar je payroll. Een vraag of een probleem? Bel via een rechtstreeks nummer en je wordt snel geholpen. Daarnaast zorgt Acerta voor de nodige sociaal-juridische expertise: ons team van juristen volgt de regelgeving op de voet en houdt je payroll advisor op de hoogte. Ook jij krijgt regelmatig sociaal-juridische updates via mail. 

Je moet óns niet geloven

Hier staat inhoud die gebruik maakt van marketing-cookies.
Aanvaard marketing-cookies om deze inhoud te tonen.