Ga naar de inhoud

Connect HR office

Connect HR Office helpt je naar een efficiënte personeelsadministratie voor jou en je werknemers. Denk aan een digitaal personeelsdossier, verlof, prestaties en onkosten.

Met onze tool Connect HR Office digitaliseer je jouw personeelsadministratie op een eenvoudige manier. Zo kies je voor meer automatisatie, minder fouten en dus ook minder manueel werk waardoor je tijd wint:

  • Gekoppeld aan Acerta Connect, onze payrolltool
  • Met workflows voor teken- en goedkeuringsaanvragen
  • Visualisatie van je hiërarchisch bedrijfsorganogram
  • Betrek je werknemers en bespaar zelf tijd

De 7 modules

De tool bestaat uit verschillende modules. Zo kies je op maat van jouw organisatie de module(s) die bij je past/passen. Ontdek hieronder de verschillende modules én wat deze voor jou kunnen betekenen:

Ontdek Connect HR Office in 90 seconden

Je ziet meteen hoe eenvoudig onze hr-tool werkt en welke issues hij oplost: voor jou als hr-verantwoordelijke én voor je medewerkers. Zo behoudt iedereen het overzicht en jij de controle.

Hier staat inhoud die gebruik maakt van marketing-cookies.
Aanvaard marketing-cookies om deze inhoud te tonen.

Digitaal personeelsdossier

Voor elke medewerker een digitaal dossier op één plaats met gepersonaliseerde documenten en archief.

  • 1 digitaal overzicht voor HR en de medewerkers
  • Kies uit gratis templates en genereer documenten met automatisch ingevulde parameters
  • Archief voor Acerta-documenten zoals loonfiches, individuele rekening, fiscale fiches…
  • Features als een manuele ondertekening en e-signing

Deze module is één van de meest populaire modules van Connect HR Office.

Wist je dat? Het prestatieblad voor transportmedewerkers (PC140) kan nu volledig digitaal worden ingevuld en ondertekend. Geen papier, geen scans, gewoon efficiënt en eenvoudig!

Hier staat inhoud die gebruik maakt van marketing-cookies.
Aanvaard marketing-cookies om deze inhoud te tonen.

Persoonlijke gegevens

Minder manueel werk voor een compleet overzicht van medewerkers, teams en organisaties.

  • Altijd een volledig digitaal overzicht van al je medewerkers
  • Je medewerkers kunnen op één plek hun persoonlijke gegevens raadplegen en zelf wijzigingen registreren
  • Leidinggevenden hebben een volledig teamoverzicht
  • Iedereen kan het actuele organogram raadplegen
Hier staat inhoud die gebruik maakt van marketing-cookies.
Aanvaard marketing-cookies om deze inhoud te tonen.

Opleidingen

Zet je opleidingsaanbod succesvol in en volg makkelijk op.

  • Bepaal zelf een opleidingscatalogus
  • Je medewerkers selecteren in het aanbod en schrijven zich in
  • Jij keurt de aanvragen goed of weigert ze

Asset management

Een overzicht en beheer van alle assets (werkmiddelen): hard assets, rijbewijzen, lease contracten, lT-materiaal, medisch onderzoek, certificaten …

  • Bepaal jouw aanbod van relevante assets
  • Volg op welke werknemer over welke middelen beschikt
  • Ontvang alerts voor een optimaal assetbeheer
  • Je werknemers raadplegen hun (bijna) verlopen of actieve assets, vragen nieuwe assets aan en volgen online de status op
Hier staat inhoud die gebruik maakt van marketing-cookies.
Aanvaard marketing-cookies om deze inhoud te tonen.

Evaluaties

Structureer de evaluatiecycli voor doeltreffende interactie tussen jou, de leidinggevenden en de werknemers. Organiseer een vlot en punctueel verloop aan de hand van een standaard plan:

  • Beschrijf het doel en de procedure van de evaluatieprocedure
  • Formuleer afspraken tussen leidinggeven en medewerkers
  • Noteer mogelijke noden van de medewerker zoals opleidingen, tools …
  • Registreer tussentijdse feedback van leidinggevenden en medewerkers in een gestructureerd overzicht
  • Sla eigen feedback over medewerkers op, als notitie voor jezelf of om te delen met de persoon in kwestie
  • Terugblik als finale feedback of jaarevaluatie
  • Validatie: mogelijkheid om opmerkingen bij de finale feedback te geven
Hier staat inhoud die gebruik maakt van marketing-cookies.
Aanvaard marketing-cookies om deze inhoud te tonen.

Kalender

Een handig en up-to-date overzicht van je personeelsplanning gelinkt met de payrolltool Acerta Connect.

  • Je personeelsplanning in één oogopslag
  • Een overzicht van verlofdagen, aan- en afwezigheden, werkschema, overeenkomsten…
  • Je werknemers kunnen zelf aan- en afwezigheden registreren en raadplegen
Hier staat inhoud die gebruik maakt van marketing-cookies.
Aanvaard marketing-cookies om deze inhoud te tonen.

Onkosten

Verwerk snel en correct de onkosten van je medewerkers met automatische flows.

  • Werknemers declareren online hun onkosten
  • Jij kan vlot onkosten goedkeuren, weigeren en verwerken
  • Gelinkt aan Acerta Connect, onze payrolltool
Hier staat inhoud die gebruik maakt van marketing-cookies.
Aanvaard marketing-cookies om deze inhoud te tonen.

De Acerta Mobile app in een nieuw jasje

De Acerta Mobile app: hr altijd en overal binnen handbereik! Ontdek nu de Acerta Mobile app met de Connect HR Office-functionaliteiten: kalender en onkosten. Je werknemers kunnen eenvoudig hun verlofaanvragen en onkosten beheren, terwijl jij als leidinggevende moeiteloos alles goedkeurt, waar je ook bent. Efficiënt, gebruiksvriendelijk en helemaal digitaal. Meer weten over wat de app voor jou kan betekenen? Klik hier

Zij zijn reeds overtuigd

Vraag meer informatie, een demo of offerte aan

Hoeveel tijd en werk kan jouw bedrijf besparen met Connect HR Office? Ontdek het snel: ontvang een vrijblijvende demo of offerte. Wij kijken met plezier naar de beste oplossing voor jouw organisatie.