
Vereenvoudig je hr-administratie
Een efficiënte en eenvoudige personeelsadministratie? Laat je werknemers hun verlofaanvragen, thuiswerkdagen, onkosten of gewijzigde persoonsgegevens zelf ingeven. Jij checkt en valideert.
Employee Self Service bestaat uit 3 aparte modules:
- Verlofaanvragen
- Onkosten
- Persoonsgegevens
Deze modules maken deel uit van onze hr-tool Connect HR Office.
Vraag je gratis offerte3 goede redenen om voor ESS te kiezen
Je hebt minder hr-administratie
Je medewerkers doen alles zelf, jij checkt en keurt goed. En je hebt een realtime overzicht van de aanwezigheden, de onkosten en de personeelsgegevens.
Je werkt efficiënter en productiever
Je hebt weer tijd voor je kerntaken, zoals de groei van je onderneming.
Je hebt een sterk en betrokken team
Je geeft je mensen meer autonomie. Ideaal voor de (team)spirit: ze voelen zich verantwoordelijker, gewaardeerd en gelukkiger.