Persoonlijke ondersteuning
Bij Acerta is je loonadministratie in goede handen. Jij zet de prestaties van je medewerkers via je pc of smartphone in Acerta Connect Easy. Je persoonlijke dossierbeheerder doet de rest: checken, foutjes rechtzetten en last-minute wijzigingen doorvoeren. Zo ben jij zeker: alles klopt, alles is in orde.
Gebruiksvriendelijk en overzichtelijk
Je ziet de prestaties van je personeel in een overzichtelijke maandkalender. Afwezigheden (thuiswerk, ziekte, verlof- en feestdagen) invoeren? Easy. Nieuwe medewerkers aanmaken? Ook easy. Gaat Thomas samenwonen? Dag zeg jij welgemeend 'Proficiat' en je geeft de wijziging door via Acerta Connect Easy. Je dossierbeheerder zorgt voor de verwerking en de opvolging. Super easy!
Altijd online, 24/7 beschikbaar
Prestaties ingeven of afwezigheden doorgeven? Je personeelsadministratie doe je voortaan overal. Op kantoor, maar evengoed bij de kapper, op de werf of in de garage tijdens het onderhoud van je wagen. Acerta Connect is altijd en overal beschikbaar: online via je pc of via de Acerta Connect app (alleen voor jou als werkgever) op je smartphone of tablet.
Efficiënte loonverwerking
Een correcte loonverwerking, dat zijn óók betalingen, aangiftes, documenten en doorstortingen naar de overheid. Acerta weet wat er moet gebeuren, en jij kan gerust zijn: alles is 100% in orde.
Jouw loonadministratie in 5 eenvoudige stappen
- Jij registreert de prestaties van je medewerkers. Aanvragen voor voorschotten geef je makkelijk door. En de lopende loonperiode sluit je af met één simpele klik
- Acerta berekent de lonen
- Acerta betaalt de lonen uit aan je werknemers
- Acerta dient je aangiftes correct en tijdig in
- Acerta houdt je administratie op orde
Je moet óns niet geloven