Goed nieuws! Connect HR Office kreeg een uitgebreide upgrade met tal van kleine en grotere verbeteringen. Zo werk jij voortaan nóg efficiënter.
Release 20/06/2024
Module 'Opleidingen'
Federal Learning Account (FLA)
Als voorbereiding op de integratie met het Federal Learning Account platform heeft de opleidingsmodule in Connect HR Office een update gekregen. Bij het aanmaken van een opleiding kan je nu informatie ingeven die belangrijk is bij het registreren van opleidingen naar de overheidstool. Er zullen nog verschillende updates omtrent FLA volgen.
Alternatieve goedkeurder Opleidingen
Uitbreiding van de alternatieve goedkeurder functionaliteit waarbij je ook voor aanvragen binnen de opleidingsmodule een alternatieve goedkeurder kan inregelen. Deze alternatieve goedkeurder vervangt de goedkeuring van de leidinggevende voor een bepaalde medewerker. Je kan dit zelf inregelen via Admin > gebruikersbeheer.
Module 'Digitaal Personeelsdossier'
Digitaal prestatieblad transportsector (PC 140.035)
Vanaf nu kan het prestatieblad voor PC 140.035 volledig digitaal ondertekend worden:
- De hr-medewerker kan het digitaal prestatieblad laten opmaken voor één werknemer, een groep van werknemers of de gehele populatie werknemers die voldoen aan de nodige criteria
- Het document kan worden opgemaakt in de officiële taal of gebruikte taal van de werknemer
- De werknemer kan op een eenvoudige manier digitaal ondertekenen
- Opmerkingen kunnen digitaal vermeld worden
- Doorheen het proces zijn er notificaties ingebouwd om alles overzichtelijk te laten verlopen
Release 23/05/2024
Aanpassing medewerkersgroepen
Je kan nu één medewerkersgroep voor meerdere toepassingen gebruiken. Zo kan je bijvoorbeeld een groep gebruiken om toegang te verlenen tot het portaal (batch in dienst) alsook toegang tot de kalendermodule. Geen dubbele medewerkersgroepen meer dus!
Release 21/03/2024
Onkostenrapport
Er is een nieuw rapport beschikbaar voor onkosten vanuit Connect HR Office. Je krijgt een volledig overzicht van alle onkosten die ingediend zijn binnen een aangegeven periode. Navigeer via MyAcerta naar Rapportering Connect. Daar vind je het rapport terug onder ‘Connect HR Office’.
Nieuwe goedkeuringsflow voor onkosten- en kalenderaanvragen
Je kan per onkosten- en kalendercode een goedkeuringsflow instellen. De flow “HR + specifiek persoon” is de nieuwste toevoeging. Een aanvraag zal in dit geval eerst door een hr-medewerker worden goedgekeurd en dan door een persoon in de organisatie naar keuze.
ON-nummers zijn nu terug te vinden op het profiel
Het kan gebeuren dat je ooit jouw ON nummer of het ON nummer van jouw medewerkers nodig hebt. Je kan dit nu eenvoudig terug vinden op het profiel van een medewerker, onder zijn/haar naam.
Release 24/01/2024
Logo op documentsjablonen
Bij het genereren van documenten met Acerta documentsjablonen, kan je het logo van jouw organisatie toevoegen. Zo kan jij gebruik maken van sjablonen die steeds up-to-date zijn én herkenbaar zijn voor jouw medewerkers.
Neem zeker een kijkje in de FAQ voor meer details over hoe je dit moet doen.