Vorige

Voor het zevende jaar op rij organiseert Acerta de Payroll Academy

15 maart 2022 Werkgevers

Op 7 maart 2022 is alweer een nieuwe editie van onze Payroll Academy van start gegaan. 24 nieuwe enthousiaste collega’s begonnen aan hun opleidingstraject tot payroll expert. Eenmaal afgestudeerd, gaan ze als volwaardige payroll expert aan de slag in een van onze kantoren of als HR Officer bij een van onze klanten.

Leestijd: Later lezen?

Investeren in de toekomst

Om de arbeidskrapte op te vangen en om in te zetten op onze groei, startte Acerta een aantal jaren geleden met de Payroll Academy. Het idee achter de Payroll Academy is om gemotiveerde profielen zélf klaar te stomen tot volwaardige payroll experten. De selectie voor het traject gebeurt niet zozeer op basis van diploma en ervaring maar wel op motivatie, talent en potentieel. Acerta kiest bewust om te investeren in de toekomst van deze profielen en hen de kans te bieden hun carrière te starten of verder te zetten dankzij professionele en persoonlijke begeleiding van ervaren payroll experten.

Van trainee tot allround expert

De Acerta Payroll Academy voorziet een uitgebreid opleidingstraject, waar theorie en praktijk elkaar afwisselen. Het theoretische luik zorgt ervoor dat onze experten de juiste bagage krijgen rond loonadministratie, sociale wetgeving, hr, … terwijl de stagedagen het toelaten om de opgedane kennis om te zetten in de praktijk. Als payroller heb je immers een belangrijke adviesrol naar onze klanten en dien je de klik te kunnen maken naar jouw specifieke klant.

Klantencontact centraal

Eenmaal het opleidingstraject afgerond is, kunnen onze kersverse payroll experten terecht in een van onze kantoren of als HR Officer bij een van onze klanten. Deze klanten bevinden zich in heel wat verschillende sectoren, gaande van kleine kmo’s tot grote multinationals, van de bouwsector tot de transportsector. Kortom, een waaier aan mogelijkheden om je te verdiepen in sectorspecifieke kennis én om je klant nog beter te leren kennen.

Als payroller ga je immers voor klantentevredenheid in alles wat je doet: je bouwt een vertrouwensrelatie op met de klant, en bekijkt hoe je de klant het beste kan ondersteunen. Je staat proactief de klant ter hulp en denkt samen na tot de juiste oplossing.

Acerta groeit, dus we blijven zoeken naar nieuwe talenten

Binnen Acerta focussen we al geruime tijd op de ontwikkeling en het op de markt brengen van nieuwe klantentools om de dagelijkse service aan onze klanten te optimaliseren. Om onze klanten te begeleiden bij deze nieuwe tools zijn we op zoek naar enthousiaste collega’s. We zoeken 30 nieuwe collega’s die onze teams van payrollbeheerders komen versterken in het kantorennet. Ervaring in payroll of sociale wetgeving is geen must, motivatie en passie wel!

Deel dit artikel

Gerelateerde artikels

Werkgevers

Waarom een diversiteitsbeleid een must is

25 maart 2024
Sabine Goossens

Onze samenleving wordt steeds meer divers, dus ook onze werkvloer. Inzetten op diversiteit en inclusie is een win-win voor bedrijven, want het zet je op de kaart als maatschappelijk verantwoorde werkgever en je kan breder gaan rekruteren waardoor er meer kans is op het vinden van nieuwe, onontgonnen talenten.

Lees meer
Werkgevers

Individueel opleidingsrecht en opleidingsplannen

01 februari 2024
Annelies Baelus

De Arbeidsdeal, opleidingsplannen en individuele opleidingsdagen voor werknemers. Wat moeten bedrijven nu precies allemaal in orde brengen en hoe pakken ze dit concreet aan?

Lees meer
Werkgevers

Aanwerven van (nieuw) talent: hoe pak je dat aan?

18 januari 2024
Kate Hansen

Kmo’s zijn voorzichtiger om bijkomend personeel aan te werven. Toch zijn er andere manieren om het juiste talent te vinden en in te zetten in tijden van arbeidskrapte.

Lees meer