De slimste payrolltool voor je kmo

Timesheets, attesten, verlofaanvragen, tijdelijke werkkrachten. Voor een kmo is de berekening en de verwerking van de lonen vaak een strijd (tegen de klok). Gelukkig is er Acerta Connect Smart. Deze digitale tool heeft alles om jouw payroll slim aan te pakken, in plaats van zuchtend. Mét de nodige opties voor (semi-) automatische wijzigingen voor al je medewerkers in één keer en overzichtelijke rapporteringen. Je integreert de tool eenvoudig in je businessmodel, systemen en processen. Zo kan jij weer 100% focussen op mensen in plaats van op paperassen. Interesse?

Ja, ik wil een gratis demo Ja, mail me een offerte
Persoonlijke dossierbeheerder in jouw regio

Persoonlijke ondersteuning

Bij Acerta is je loonadministratie in goede handen. Jij berekent de prestaties van je medewerkers in Acerta Connect Smart. De lonen worden niet automatisch afgesloten: je stuurt je loonverwerking eerst naar je persoonlijke dossierbeheerder in jouw regio. Die doet een laatste check, zet foutjes recht en grijpt in waar nodig. Zo ben jij gerust: alles klopt, alles is in orde.

Als je kiest voor Acerta, geniet je van onze unieke mix van persoonlijk contact met digitale vernieuwing:

Eén vaste dossierbeheerder uit jouw regio

Je krijgt meteen zijn of haar rechtstreeks nummer want jullie relatie is vanaf dag 1 toekomstproof.

Alix, je digitale assistent


Als digitale assistent in onze tool help ik je proactief met tips, advies en reminders.

Learning Center, je digitale klaslokaal

Het Learning Center maakt je wegwijs in je payrolltool via e-learnings (= digitale lesmodules) die 24/7 beschikbaar zijn. 

Snelle loonverwerking

De prestaties van je werknemers verschijnen automatisch in een overzichtelijke maandkalender. Aanpassingen doe je makkelijk zelf. Testberekeningen maken ook: het resultaat zie je in een fictieve loonbrief inclusief de juiste codes. Alles in orde? Verstuur ze dan naar Acerta. Je dossierbeheerder doet een laatste check, en je medewerkers ontvangen hun loondocumenten digitaal via Doccle. Efficiënt én superslim.

Intuïtief gebruikscomfort

Acerta Connect Smart geeft alle prestaties weer in een centraal kalenderoverzicht. Niks opzoeken, alle data zijn meteen zichtbaar. Nieuwe medewerker creëren? De slimme wizard regelt het in geen tijd. Persoons- en contractgegevens beheer je al even makkelijk. Via een tijdslijn met historieken heb je op elk moment een gedetailleerd overzicht van je medewerkers en hun lonen. Handig toch?

Overzichtelijke rapportering

Via onze intuïtieve rapporteringmodule heb je automatisch toegang tot een set slimme basisrapporten. Zo check en beheer je eenvoudig elke stap in je loonverwerkingsproces. Al je hr-data staan voor je klaar in visuele dashboards. Overzichtelijker kan niet.

Groeit mee met je kmo

Acerta Connect Smart is flexibel en groeit mee met je kmo. Heb je meer data, rapporten of input nodig? Ga dan voor extra modules zoals een budgettool of een app voor je medewerkers. Kies uit:

En de integratie met andere systemen? Die is óók slim

Data uitwisselen tussen Acerta Connect Smart en andere systemen voor bijvoorbeeld tijdsregistratie? Ook dat gaat vlotjes. Geen dubbele invoer meer en je gegevens blijven up-to-date.

Ontdek alle opties

Je moet óns niet geloven