Je bent veeleisend voor jezelf én voor je payroll. Je wil een efficiënte tool die jouw expertise aanvult. Met Acerta Connect Pro beheer je makkelijk alle persoons- en contractgegevens, óók van je externe medewerkers. Zo heb je op elk moment in realtime een overzicht van alle prestaties in visuele kalenders en een tijdslijn met handige historieken. Nieuwe medewerkers en contracten aanmaken, doe je in 1-2-3 via een slimme wizard en personaliseerbare modeldocumenten.
Correcte loonverwerking
Een correcte loonverwerking, dat is jouw verantwoordelijkheid. Met Acerta Connect Pro heb je een sparringpartner waarop je kan rekenen. De tool zet de prestaties van je werknemers automatisch in een overzichtelijke maandkalender. Aanpassingen doe je makkelijk zelf. Werk je met een prikklok? Dan integreer je die eenvoudig. Meerdere testberekeningen maken op basis van reële data? No problem. En superhandig als voorbereiding op de loonverwerking, voor simulaties of voor een betrouwbare inschatting van het vakantiegeld en de eindejaarspremie. Lonen verstuurd? Je medewerkers ontvangen hun loondocumenten digitaal via Doccle. Efficiënt én professioneel.
Overzichtelijke rapportering
Via onze intuïtieve rapporteringmodule heb je automatisch toegang tot een reeks uitgebreide rapporten en dashboards. Met de interactieve rapportgenerator maak je in een handomdraai degelijke en transparante rapporten in 3 talen die je kan exporteren naar Excel, PDF, PowerPoint en Word. Al je hr-data staan voor je klaar in visuele dashboards. Overzichtelijker kan niet.
Modulair voor een perfect fit
Acerta Connect Pro is flexibel en modulair. Je breidt de tool uit volgens jouw HR- en payrollnoden. Heb je een extra module nodig? Je laat deze makkelijk activeren. Zo heb je steeds een tool op maat.
Kies uit:
Gedetailleerde HR-informatie
Met dashboards loonkost, verzuim en benchmarks.
En de integratie met andere systemen? Geen probleem
Data uitwisselen tussen Acerta Connect Pro en andere systemen voor bijvoorbeeld tijdsregistratie? Ook dat gaat vlotjes. Geen dubbele invoer meer en je gegevens blijven up-to-date. Acerta zorgt voor de technisch kant.
Ontdek alle opties
Je dossierbeheerder is jouw vaste contactpersoon. Wanneer nodig kijkt die met je mee naar je payroll. Een vraag of een probleem? Bel en je wordt snel geholpen. Daarnaast zorgt Acerta voor de nodige sociaal-juridische expertise: ons team van juristen volgt de regelgeving op de voet en houdt je dossierbeheerder mee in de loop. Ook jij krijgt regelmatig sociaal-juridische updates via mail. Verder organiseren we regelmatig infosessies en webinars rond interessante actuele hr-topics.
Acerta helpt je op weg
Beslis je straks om te starten met Acerta Connect? Een goeie keuze. Weet dat je er nooit alleen voorstaat. We begeleiden je opstart van A tot Z. Zo krijg je begeleiding van een opstartcoach: dit is jouw spoc die samen met jou alle stappen doorloopt.
En nadien? Via een mix van theorie, oefeningen en praktijk maakt je team tijdens een training op maat uitgebreid kennis met alle mogelijkheden van de tool.
Je moet óns niet geloven