Ga naar de inhoud

Lunch Garden kiest voor Acerta en bookU

Vorige

Lunch Garden kiest voor Acerta en bookU

Acerta en bookU. Bij Lunch Garden in Tienen horen ze samen zoals balletjes en tomatensaus. Het resultaat? Een efficiënte planning, tijdsregistratie en payroll dankzij de combinatie van de dienstverlening van Acerta met bookU, de workforce managementtool voor digitale planning en tijdsregistratie.

Hier staat inhoud die gebruik maakt van marketing-cookies.
Aanvaard marketing-cookies om deze inhoud te tonen.

Stéphanie is zaakvoerder van Lunch Garden in Tienen, een drukke zaak die ze als franchisenemer uitbaat. Ze vertelt: “We beheren het personeel en de administratie zelf. Acerta is ons sociaal secretariaat. Als we een vraag hebben, kunnen we er altijd terecht. Acerta beschikt over de nodige juridische expertise in de horecasector en zo komen we alle regels te weten die van toepassing zijn binnen het Paritair Comité 302.

Ideale oplossing voor vlotte administratie

Acerta doet alle loonadministratie voor het personeel, waaronder de loonfiches. bookU helpt mij bij het prikken van de medewerkers, de pauze-inplanning en het einde van de werkdag. De uren zijn altijd correct ingevoerd.

Vroeger moest ik zoveel paperassen doen. Nu komen de medewerkers, ze prikken in, ze tekenen hun contract en dat is direct in orde. De Dimona-aangifte verloopt nu vlot, en dat is heel belangrijk voor de studenten.

Sneller communiceren met het team

Via de applicatie van bookU kan ik gemakkelijk communiceren met heel de ploeg. De medewerkers zien hun planning in de app. Dat maakt het voor mij administratief heel gemakkelijk. Daarna is het heel eenvoudig om de prestaties door te sturen naar Acerta. Per week win ik zeker twee à drie uur tijd.

Eenvoud die werkt

"Mijn collega’s zou ik zeker aanraden om de administratie op deze manier te organiseren en het werk te vergemakkelijken. Het is zeer eenvoudig,” besluit Stéphanie.

Kies net als Lunch Garden voor bookU

Deel dit ondernemersverhaal